Consumers rightfully expect to be treated with honesty and fairness.  Business operators are often dishonest and cheat in various ways.  Making a purchase sometimes can feel like a battle for fairness.  

Rates for services should be clearly posted so that consumers know in advance how much money they will need to complete a transaction.  

If a merchant charges different rates for different customers, it is unfair.  Of course, most consumers would want to pay as little as possible, but they would indeed pay.  

They just don’t want to be cheated.

소비자들은 정당하게, 정직하고 공정하게 대우받기를 바란다. 사업자들은 종종 부정직하고 다양한 방식으로 속임수를 쓴다. 가끔은 구매를 하는 것이 공정성을 위한 투쟁처럼 느껴질 수 있다. 

소비자가 모든 처리과정에 대한 서비스 요금을 미리 알 수 있도록 서비스 요금은 분명하게 게시되어야 한다. 

가맹점이 고객마다 다른 요금을 부과하는 것은 부당하다. 물론, 대부분의 소비자들은 될 수 있는 한 적게 지불하기를 원하겠지만 두말없이 지불할 것이다. 

소비자들은 속임수에 속고 싶지 않을 뿐이다.  

Expression &Practice:

1. Rates for services should be clearly posted.

   Rates for services ___.

a. Rates for services change with the seasons.

  서비스 요금은 계절에 따라 변경된다.

b. Rates for services are steadily increasing.

  서비스 요금이 꾸준히 인상되고 있다.

 

 

우먼컨슈머= 존발렌타인

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