Businesses look for ways to promote their goods and services to the public.  Coupons are sometimes used to provide a discount or a free item to consumers.  

Business operators hope that a consumer will become a repeat customer if they can be lured into a transaction at least once through the use of a coupon.  

Often a coupon provides enough of a temptation to bring in a consumer, but not enough for more than one person.  In that case, a consumer is likely to spend money even if using a coupon.  

It’s an interesting approach to marketing.

기업들은 그들의 상품과 사업을 대중에게 홍보할 방법을 찾는다. 쿠폰은 종종 소비자들에게 할인 혹은 공짜 상품을 제공하기 위해 이용된다.  

사업자들은 쿠폰 사용을 통해 소비자를 적어도 한 번이라도 거래에 유인한다면 그 소비자가 단골이 될 것이라고 희망한다. 

종종 쿠폰은 소비자를 유입하기에 충분하게 유혹적이지만, 그 쿠폰은 한 사람 이상에게는 충분하지 않다. 그렇다면, 소비자는 쿠폰을 사용해도 돈을 쓸 가능성이 높다. 

마케팅에 대한 흥미로운 접근 방식이다.

Expression &Practice:

1. Businesses look for ways to promote their goods and services to the public.

   Businesses look for ways to ___.

a. Businesses look for ways to sell merchandise.

기업들은 상품 판매할 판로를 찾는다.

b. Businesses look for ways to expand.

   기업들은 확장할 방법을 찾는다.

 

 

우먼컨슈머= 존발렌타인

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