Businesses look for ways to promote their goods and services to the public. Coupons are sometimes used to provide a discount or a free item to consumers.
Business operators hope that a consumer will become a repeat customer if they can be lured into a transaction at least once through the use of a coupon.
Often a coupon provides enough of a temptation to bring in a consumer, but not enough for more than one person. In that case, a consumer is likely to spend money even if using a coupon.
It’s an interesting approach to marketing.
기업들은 그들의 상품과 사업을 대중에게 홍보할 방법을 찾는다. 쿠폰은 종종 소비자들에게 할인 혹은 공짜 상품을 제공하기 위해 이용된다.
사업자들은 쿠폰 사용을 통해 소비자를 적어도 한 번이라도 거래에 유인한다면 그 소비자가 단골이 될 것이라고 희망한다.
종종 쿠폰은 소비자를 유입하기에 충분하게 유혹적이지만, 그 쿠폰은 한 사람 이상에게는 충분하지 않다. 그렇다면, 소비자는 쿠폰을 사용해도 돈을 쓸 가능성이 높다.
마케팅에 대한 흥미로운 접근 방식이다.
Expression &Practice:
1. Businesses look for ways to promote their goods and services to the public.
Businesses look for ways to ___.
a. Businesses look for ways to sell merchandise.
기업들은 상품 판매할 판로를 찾는다.
b. Businesses look for ways to expand.
기업들은 확장할 방법을 찾는다.
우먼컨슈머= 존발렌타인