Shoppers at supermarkets put a lot of trust in the sellers of the merchandise.  Where does the food come from?  

How long has any particular food item been in existence before the moment that it ends up in the hands of a consumer?  Are the ingredients harmful or healthful?  

Many supermarkets have an “Organic” groceries section.  The implication is that food items in the “Organic” section are safer and more healthful than all of the other food items in the entire store.  

Somehow, this whole scenario makes some consumers very uncomfortable and unsure.

슈퍼마켓에서의 쇼핑객들은 상품 판매자를 신뢰한다. 그 식품들은 어디에서 왔을까? 

특정 식품이 소비자의 손에 들어오는 순간까지 얼마 동안 존재했을까? 그 재료들은 유해 할까 건강에 좋을까? 

대다수의 슈퍼마켓에는 “유기농” 식료품 코너가 있다. 이는 “유기농” 코너에 있는 식품은 전체 매장에 있는 다른 모든 식품보다 안전하고 건강에 좋다는 것을 암시한다. 

어쩐지, 이런 전체 상황은 일부 소비자들을 매우 불편하고 불확실하게 만든다.

Expression &Practice:

1. The implication is that food items in the “Organic” section are safer.

   The implication is that ___.

a. The implication is that this brand is the best.

    그 의미는 이 상표가 최고라는 것이다.

b. The implication is that scientists created this item.

   그 의미는 과학자들이 이 물건을 만들어냈다는 것이다. 

 

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