To receive services provided by telephone, Internet and television content providers, they usually request that consumers register for lengthy contracts.  

Connecting a new customer to the network requires a field representative to physically go to the area and make some sort of connection to their wire and cable infrastructure.  

There is usually a long waiting list and those technicians are not cheap.  That’s why it’s not in the best interest of the company to connect, disconnect and reconnect often.  

They insist that consumers make a long commitment. 

전화, 인터넷 및 TV 콘텐츠 제공업체가 제공하는 서비스를 받으려면, 일반적으로 제공업체는 소비자에게 장기 약정에 등록할 것을 요청한다. 

신규 고객을 통신망에 연결하려면 현장 담당자가 직접 해당지역에 가서 유선 및 케이블 통신시설에 연결해야한다. 

보통 대기자 명단은 길고 기술자 비용은 저렴하지 않다. 그렇기 때문에 연결을 끊었다가 다시 연결하는 것이 자주 벌어지면 통신 회사의 큰 이익이 되지 않는다. 

그들은 소비자에게 장기적인 의무를 요구한다.

Expression &Practice: 

1. They usually request that consumers register for lengthy contracts. 

                                              ___ register for lengthy contracts. 

a. You might have to pay a service fee when you register for lengthy contracts. 

    장기 계약을 등록할 시에 서비스 수수료를 지불해야 할 수도 있다.

b. Make sure that you read the fine print when you register for lengthy contracts. 

   장기 약정에 등록할 때는 작은 글씨를 꼼꼼히 읽어야 한다.

 

 

 

 

 

 

 

우먼컨슈머= 존발렌타인

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