[우먼컨슈머 존 발렌타인] “Merchandise” 상품
Shoppers are happy and willing to spend money. What do they want to buy? They want everything! At the same time, nobody wants to get ripped-off.
If we visit a store and the merchandise is not good, we don’t go back again.
Product purchasers working at department stores and other shops must watch trends closely.
They try to estimate what kinds of merchandise consumers want to buy. Shoppers’ appetites for all varieties of merchandise change often.
쇼핑객들은 행복하며 기꺼이 돈을 쓰려고 한다. 쇼핑객들은 무엇을 사고 싶을까? 그들은 모든 것을 원한다! 동시에, 누구도 바가지를 쓰고 싶어 하지 않는다.
상점을 방문했지만 상품이 좋지 않은 경우, 우리는 다시 가지 않는다.
백화점과 기타 상점에서 일하는 제품 구매자들은 추세를 세심하게 관찰해야 한다.
그들은 소비자가 어떤 종류의 상품을 사고 싶어 하는지 추정하려고 한다. 모든 종류의 상품에 대한 쇼핑객들의 욕구는 자주 바뀐다.
Expression &Practice:
1. shops must watch trends closely.
____ must watch _____ closely.
a. Investors must watch the market closely.
투자자들은 시장 상황을 면밀히 관찰해야 한다.
b. Business owners must watch their overhead closely.
업주들은 그들의 간접비를 면밀히 관찰해야 한다.
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