[우먼컨슈머 존 발렌타인] “Discounts” 할인

Manufacturers make and sell their goods at a profit.  Retailers add to the prices of those goods and they make money, too. 

Finally, consumers spend money.  It’s a good system.  People can do business and make a profit.  

Consumers spend money, but they want more than just items.  They want to be appreciated. 

Merchants can show appreciation to consumers by occasionally offering discounts on prices.  It doesn’t have to be much.  

Even a small discount can satisfy consumers.

 

제조업자들은 상품을 만들고 이윤을 남기고 판매한다. 소매업자들은 그 상품들에 가격을 더하고 수익을 만들어낸다.

마지막으로, 소비자들은 돈을 쓴다. 괜찮은 시스템이다. 사람들은 사업을 할 수 있고 이익을 창출할 수 있다.

소비자들은 돈을 쓰지만, 단순히 물건이 아닌 이상의 것을 원한다. 소비자들은 인정받기를 원한다.

판매자들은 가끔 가격을 할인해 줌으로써 소비자들에게 감사를 표시할 수 있다. 많지 않아도 된다.

소액할인 이어도 소비자를 만족시킬 수 있다.

 

Expression &Practice:

1. They want more than just items.

      ___ want more than just ___.

 

a. I want more than just coffee for breakfast.

나는 아침 식사로 커피 이상의 것을 먹고 싶다.

 

b. Tom wants more than just a “Thank you,” for his work.

톰은 그의 일에 대해 단순히 “고맙다” 이상의 것을 원한다.

 

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