[우먼컨슈머 존 발렌타인] “Cosmetics” 화장품


The desire to be attractive is powerful.  Cosmetics is big business. 

People who wear cosmetics invest a lot of money and research to get the items they decide feel good and look good.  Obviously, some brands are better quality than others. 

The best brands are often the most expensive.  If a person wants to put some kinds of chemicals or other ingredients onto facial skin, it’s imperative to make sure it won’t cause damage.  Choose cosmetics wisely.

 

매력적이고자 하는 욕망은 강력하다. 화장품은 큰 사업이다.

화장품을 사용하는 사람들은 기분이 좋아지고, 좋아 보이는 상품을 얻고자 많은 돈과 조사에 투자한다. 분명히 일부 브랜드는 다른 브랜드보다 품질이 좋다.

최고의 브랜드는 종종 가장 비싸다. 만일 어떤 종류의 화학 물질이나 다른 성분을 얼굴 피부에 바르기를 원한다면, 손상을 입지 않도록 해야 한다.

화장품을 현명하게 선택하자.

 

Expression &Practice:


 

1. The desire to be attractive is powerful.

     The desire to be ___ is powerful.

 

a. The desire to be successful is powerful.

    성공하고자하는 열망은 강력하다.

 

b. The desire to be popular is powerful.

    유명해지고자 하는 욕망은 강력하다.

 

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